Service & support

Deskundige hulp bij vragen, problemen of eventuele defecten

CCV staat bekend om de uitstekende service naar haar klanten. Onze klanten geven onze service een 7,9. Deze service gaat verder dan het opnemen van de telefoon. CCV heeft eigen monteurs in dienst die bij een storing snel ter plekke zijn.


Bij CCV SalesPoint heeft u de mogelijkheid om een serviceabonnement af te sluiten op de hardware (iPad) en uw betaalterminal. Bij het Plus pakket en het All-in-one pakket zit deze service bij de prijs ingegrepen. Als een mogelijk defect door bijvoorbeeld slijtage ontstaat, heeft u met een serviceabonnement recht op een kosteloze vervanging en/of reparatie van het betreffende apparaat. U bent daarmee altijd in-business.

De installatie van en uitgebreide instructie over uw CCV SalesPoint verzorgen wij voor u voor €199,-. Na de beoordeling van uw aanvraag, nemen we contact met u op om de levering en installatie af te spreken. Direct bij de installatie krijgt u uitleg over de werking van de app en ervaart u hoe makkelijk het is.


Natuurlijk komen bij het eerste gebruik de vragen pas naar boven. Onze supportdesk helpt u graag op weg.

Heeft u behoefte aan een uitgebreidere toelichting of hulp bij de indeling van uw systeem? Dan kunt u in het eerste half jaar na aankoop gebruik maken van één uur gratis assistentie. Telefonisch of op locatie.


Voordelen:

Vervang en reparatieservice inbegrepen

Ruime openingstijden van de supportdesk

Gratis 1 uur advies en inrichting van uw app

Installatie op uw locatie

Een contact voor zowel uw kassa, pin-apparaat, betaaltransacties.